1. ΟΡΟΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ

Οι καταναλωτές σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) έχουν δικαίωμα ανάκλησης των προϊόντων που έχουν αγοράσει εντός δεκατεσσάρων ημερών (14) αναιτιολόγητα.

Η προθεσμία ανάκλησης ανέρχεται σε δεκατέσσερις ημέρες από την ημέρα, στην οποία έχει περιέλθει στην ιδιοκτησία του αγοραστή – ο οποίος δεν είναι μεταφορέας – το τελευταίο εμπόρευμα.

Η εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να ενημερωθεί από τον αγοραστή/ καταναλωτή με μια σαφή δήλωση (μέσω e-mail) για την όποια επιστροφή/ αλλαγή που επιθυμεί να κάνει. Για το σκοπό αυτό μπορεί να χρησιμοποιήθεί η παρακάτω φόρμα ανάκλησης που διατείθεται στην επόμενη ενότητα, το οποίο όμως δεν είναι υποχρεωτικό.

Για να γίνει δεκτή η όποια επιστροφή/αλλαγή θα πρέπει τα επιστρεφόμενα εμπορεύματα να έχουν αποσταλλεί ή παραδοθεί από τον αγοραστή προς τον πωλητή άμεσα και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα στην οποία έχει περιέλθει στην ιδιοκτησία του αγοραστή – ο οποίος δεν είναι μεταφορέας – το επιστρεφόμενο εμπόρευμα.

Ο καταναλωτής δικαιούται την επιστροφή/αλλαγή που θα αιτηθεί μόνο εφόσον το/τα προϊ’οντα που επιστρέφει βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, δηλαδή να μην έχουν ανοιχτεί από τη συσκευασία τους, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να διατηρούνται όλες οι σημάνσεις ή ετικέτες του εκάστοτε κατασκευαστή. Όλα τα προϊόντα θα ελέγχονται και μόνο τότε θα προχωράει η εταιρεία στην όποια αλλαγή.

Η εταιρεία δεν κάνει επιστροφή χρημάτων. Οι καταναλωτές μπορούν είτε να ζητήσουν αλλαγή των προϊόντων με άλλα ίσης αξίας είτε θα λάβουν ενημερωτικό email του πιστωτικού τους υπολοίπου το οποίο θα πρέπει να εξαργυρώσουν εντός 30 ημερών – σε αυτή την περίπτωση η νέα παραγγελία θα πρέπει να γίνει τηλεφωνικά ή με απευθείας email στο info@stellar.com.gr

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων μόνο στις  παρακάτω περιπτώσεις:

– το προϊόν ήταν ελαττωματικό αποδεδειγμένα με υπαιτιότητα του πωλητή (π.χ. πέρα της ημερομήνίας λήξης του, ανοιγμένη συσκευασία)

– έχει αποσταλλεί διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγέλθηκε

Σε μια τέτοια περίτπτωση, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών το αντίστοιχο ποσό που έλαβε από τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εξόδων αποστολής (με εξαίρεση τα πρόσθετα έξοδα, που προκύπτουν επειδή εσείς επιλέξατε έναν άλλο τρόπο παράδοσης από την από εμάς προσφερόμενη, οικονομικότερη τυπική παράδοση) και ήτοι από την ημέρα, στην οποία η εταιρεία έλαβε το επιστρεφόμενο προϊόν. Για την επιστροφή του ποσού χρησιμοποιείται το ίδιο μέσο πληρωμής, που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητώς κάτι άλλο μεταξύ των δύο μερών. Σε καμία περίπτωση δεν θα υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις εξαιτίας αυτής της επιστροφής ποσού.

Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα έξοδα της επιστροφής των εμπορευμάτων εκτός     από τις περιπτώσεις λάθους από την πλευρά του πωλητή αλλά και τα έξοδα αποστολής των νέων προϊόντων μετά την αλλαγή.

Ο καταναλωτής πρέπει να αναλάβει τα έξοδα για μια ενδεχόμενη απώλεια αξίας των εμπορευμάτων μόνο, εάν αυτή η απώλεια της αξίας οφείλεται σε μια μη απαραίτητη μεταχείριση από εκείνους για τον έλεγχο της σύστασης, των ιδιοτήτων και του τρόπου λειτουργίας των εμπορευμάτων.

 

2. ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ/ΑΛΛΑΓΗΣ

Εάν θέλετε να ανακαλέσετε – επιστρέψετε κάποια προϊόντα παρακαλούμε συμπληρώστε αυτή τη φόρμα και επιστρέψτε τη σε εμάς είτε απλά επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail info@stellar.com.gr εντός της παραπάνω προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών.

 

Με το παρόν θα ήθελα να επιστρέψω το/τα ακόλουθα εμπορεύματα:

Αριθμός παραγγελίας:__________________________________________________

Ημερομηνία παραγγελίας:_______________________________________________

Ημερομηνία παραλαβής:________________________________________________

Κωδικός προϊόντος – περιγραφή προϊόντος:
_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________
Όνοματεπώνυμο (όπως εμφανίζεται στην παραγγελία)
_____________________________________________________________________

Διεύθυνση παραλαβής (όπως εμφανίζεται στην παραγγελία)
_____________________________________________________________________

 

e-mail (όπως εμφανίζεται στην παραγγελία)

_____________________________________________________________________

Κινητό τηλέφωνο
______________________________________________________

 

Υπογραφή (μόνο σε έντυπη γνωστοποίηση)

____________________________________  

Ημερομηνία 
__________________